måndag 17 september 2012

festklädd i grannens klänning på en stubbåker.


Nu är det fotografering för hela slanten minsann. Min älskade Freddan kom hem med en iMac för ett par veckor sedan. Jag frågade vadan han fått detta infall. Han svarade att jag ju jämt klagar över att det går så segt att redigera bilder på den gamla datorn så han tänkte att jag nog skulle uppskatta en iMac.  Jag har världens omtänksammaste och finaste man. Men han ångrar sig nog nu när jag bor framför den här burken hela kvällarna. :)





Oj så kreativ man hinner vara när dagis är stängt men lilleman har en kompis att leka med hela dagen. Gillas!

Bilderna på mig själv ovan tog jag igår efter att jag fotat Nathalie. Tack till min kära granne Pia som lånade ut sin "gamla" balklänning. Kändes något udda att knata runt i blåsten på en stubbåker iklädd enbart balklänning. Förbipasserande saktade ner och undrade nog vad det var som försiggick. Så, såg ni en udda figur på en åker i Björkhyttan vet ni vem det var. :-)

Kram-
h.






7 kommentarer:

sara sa...

Vackert! :)

Johanna Stålros sa...

Åhhh gillas!!! Kram

Annika sa...

Gud så fina hördu!!!

creando sa...

Helt fantastiska bilder! Du är så duktig!

Fröken Pyssel sa...

Wow vilka foton!!!

devil jiang sa...

"It was a civilized hermes outlet weapon for a more civilized age. Oh, by the way, did replica handbags I ever tell you about the time I saw Carrie Fisher at Six Flags? No replica wathces kidding. She smiled at me."

مروة مصطفي sa...

نقل عفش داخل مكة
عزيزي العميل إذا كنت ترغب في شركة نقل عفش بمكة فإننا نعمل على توفير السيارات المعدة مسبقا والتي تم رشها جيدا للحفاظ على الأثاث من أي آفات من الممكن أن تنتقل إلى العفش من أثاث قديم ونقوم بعملية نقل آمنة داخل أي جزء من أجزاء المملكة والبشري السارة من الشركة أننا نقوم بعملية النقل الجوي والبحري للعملاء الراغبين في نقل العفش لمسافات فكل ما عليك هو التواصل مع خدمة عملاء شركة نقل اثاث بمكة وسوف نقوم بتلبية رغبة العميل حيث أن هدفنا هو راحة العميل وبالطبع عزيزي الميل سوف نحافظ على عفشك من التلف أثناء النقل ولن يتعرض إلى الضياع .
https://alhudaksa.com/moving-furniture-company/