onsdag 11 april 2012

vi 4.





Jag väljer ut foton till den utökade vi 4-väggen. Ojoj så svårt att välja. Kan man inte bara sätta upp 3000 bilder så slipper man vela?

Och ikväll ska jag försöka virka klart kuddfodralet som skymtar på bilden. Den fina hjärtformade sandstensasken köpte jag i Ghana 2010 när jag och en kollega var där på jobbresa.

Här duggregnar det och är gråkallt och mörkt trots att solen inte gått ner. Fler än jag som längtar efter ljumma sommarkvällar med en tung doft av rosor i trädgården och barnaskratt från studsmattan?

Kram-
h.


7 kommentarer:

Maria - Mary made this sa...

Hrrm, jo, det finns fler! Snart är det dags tänker jag och tittar på knopparna till bladen på syrenerna som faktiskt blir större och större. Gnisslet från grannens studsmatta längtar jag dock inte efter.
Kram
M

Lina på rumochrabalder sa...

Du, kuddfodralet ser fantastiskt fint ut. Fotovägg är världsbäst och ljumma sommarkvällar är livets höjdpunkt. Tack för att du påminde mig om att de finns. Kram.

CreandoPhoto sa...

Studsmattan har vi, men rosdoften får jag klara mig utan. Eller kan man spraya lite kanske...bara över altandelen....?

Kramar

Annika sa...

Vet du... På din profilbild så ser du ut som Sigrid i mästerkock.
Jag gillar henne.
Och dig.

Anonym sa...

Var ska fotoväggen vara?
Nyfiken Monica i Storfors

24seven by [bo:bakk] sa...

Monica, fotoväggen ska vara i matrummet där den jättestora tavlan hänger. Den ska jag alltå ta ner ett tag tänkte jag. Du kommer väl och hälsar på oss snart? Kram!

Chuyên trang đi Mỹ sa...

Kinh nghiệm du lịch Mỹ - Phần 1
Du lịch đài tưởng niệm FDNY New York
Khu rừng lộn ngược Glacier Gardens - Alaska
Vẻ đẹp hiện đại và truyền thống thành phố Boston
Trải nghiệm 2 điểm du lịch ngoài trời tuyệt vời USA Mỹ
Quy trình phỏng vấn visa đi Mỹ
Vé máy bay đi Mỹ khám phá Great Smoky
Lâu đài Thời Trung cổ Medieval Times Quận Cam USA Hoa Kỳ
Du lịch The National September 11 Memorial Hoa Kỳ
Hành trình trải nghiệm đài quan sát Griffith Mỹ