måndag 2 januari 2012

hur ofta kan man byta kök?











Vilket kök gillar Du bäst?

5 kommentarer:

Lina sa...

Finfina kök men jag gillar den gula pinnstolen bäst! Underbar! Den hade lyft vilket kök som helst.
Kram Lina på rumochrabalder

Johanna Stålros sa...

Ja ofta om du frågar mig- finns ju såååå många snygga kök som man bara dör av;) Goa-fortsättnings-kramar från mig!

CreandoPhoto sa...

Ettan och sexan får mina röster. Och ja, man kan väl egentligen byta vartannat år eller nåt...om man har en myyyycket förstående man som bygger :)
Kramar Kicki

Tyg och otyg sa...

Som helhet vinner nog det första för mig, men helst skulle jag plocka detaljer från flera av köken och sätta ihop till mitt perfekta. :)
Förresten tror jag att trean och sexan är samma kök faktiskt, fast lite olika stylade. Både kaklet, bänken, hyllorna och köksön är precis lika i båda köken.
Jag har ingen aning om hur ofta man "kan" byta kök, men jag är i allmänhet emot att riva ut fullt fungerande kök. Bättre då att satsa på en grund som man kan leva med länge och byta ut detaljer, kanske måla om väggar/möbler. Tycker jag då. :)
Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

ReVinyl sa...

Kjempefine kjøkken!

Jeg likte godt de to nederste.
Vi skal flytte etterhvert og jeg har begynt å følge med mer på alt mulig av interiør. Så mange avgjøreleser man må ta selv om vi skal ha med mye gammelt...

Fin dag! :)
Siw