tisdag 12 april 2011

PRIDE 2011

Man kan tro att det är Pridefestival här i vår lilla stad. Och tänk så härligt om man kunde ha samma öppenhet och vida vyer i alla små hålor som i större städer...

Lilla Vincent, snart 3 år, älskar färgglada kläder och det är jag inte sen att hänga på. Igår när vi skulle åka till affären skulle han absolut ha sin fina mössa på sig trots +18 på termometern. Även stora sonen gillar färg, fick knallblå chinos när han fyllde år för en vecka sedan och blev jättenöjd. Han är dock lite mer restriktiv med att bli fotad. ;)

Det var faktiskt ett av mina nyårslöften, att klä mig mer färgglatt. Dagens outfit på mig *kollar ner*: svartvit sjal, grå cardigan, vit och röd top *yes!*, blåjeans och svartvitrutiga strumpor. 

Nyårslöften var väl till för att brytas eller hur var det nu igen? *harkel*

Visst blir man så himla glad när man ser kläder med färg?

Kram-
h.

PS. Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av en glad överraskning av min vabbande sambo. Mer om det senare kära ni. *cliffhanger* ;) DS


2 kommentarer:

Villa Björkebo sa...

Han e TOKsöt lilla V. Som en liten regnbåge!

Nyfiken blir jag oxså....
Kram L

sara sa...

Sötaste! =)