lördag 18 februari 2012

adressändring önskas.







Samtliga bilder: Alvhem mäkleri.

Ska bara kolla med Freddan om han kan tänka sig en snabb flytt till Stockholms innerstad. Och så ska jag höra med säljarna om de kan tänka sig att lämna kvar varendaste pinal. Det kostar ju ingenting att slänga fram frågan tänker jag.
 Och så undrar jag, har ni gardiner eller kör ni gardinlöst? Jag är grymt sugen på att riva ner alla gamla fönstertrasor när jag ser de här hemmen. Problemet är att vi inte bor i sekelskifteshus med högt i tak och gigantiska fönster. Kan det funka med moderna fönster i en 40-tals kåk tror ni? Jag är lite rädd att det ska kännas som man bara glömt bort att hänga upp dem.

Hej svejs. Nu blir det strax sushi här.


3 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Oh my! Jag flyttar med er. Om det är okej? Jag ska försöka att inte ta för mycket plats. Mest glida omkring och njuta av allt det vackra. Och sen är jag bra på att städa. Det kan väl vara användbart? :)

Kramar

Johanna Stålros sa...

Ja jag hittade ett hem dit jag tänker flytta pronto;) Kram

Lina på rumochrabalder sa...

Visst är det fint! Vi kör gardinlöst utan reson här hemma. Absolut. All in för ljuset.