lördag 18 februari 2012

förvaringsförvandling á la rice.

Efter förvandling.

Före förvandling. Burk från Waters Corporation. The science of what's possible. Jag gillar deras slogan måste jag säga.

Burken fick en kollega av försäljare som var på besök. Och när innehållet, dvs allsköns kolor och smarre, var slut fick jag den. En liten simsalabim senare så blev den såhär fin. Påminner en hel del om Rice och House Doctor i färgerna men kostade en spottstyver att piffa. Lite knallgul graffitisprayfärg och en snutt washitejp. Voilá!




Vad tycker ni?

En fin lördagskväll önskar jag er allihopa. Ni börjar bli många nu som kikar in här. Det gör mig väldigt glad. Ännu gladare blir jag för en liten hälsning.

Kram-
h.

7 kommentarer:

Lina på rumochrabalder sa...

Vilken underbart fin burk! I världens snyggaste färg! Jag vet hur gld man blir för en hälsning. Det gör ens dag. Ha en skön kväll!

HH JaJa! sa...

Mycket trevligt!

Annika sa...

Men den blev ju asfin.
Fan vad påhittigt. Själv skulle jag ätit upp allt snarre och slängt burken. Inte fattat bättre helt enkelt.

s a g o g r y n sa...

Gillar verkligen före-efter-bilder och det blev himla snyggt!

Tyg och otyg sa...

Fint. Har faktiskt köpt precis den tejpen själv i helgen, kul med lite tejpinspiration! Hoppas att du haft en fin helg.

Malin på pastill.nu sa...

Den blev hur snygg som helst! Gult är verkligen inte fult :-)

Helena, Craft and Creativity sa...

Superfin! Det är ju för himla kul med sprayfärg (och washitejp också för den delen!). :-)

Ha en fin vecka!