lördag 29 oktober 2011

8 saker om mig själv. del 5.

 Den här väggen personifierar min hjärna.Kaos med andra ord.
Bild via Apartment therapy.

Är jag ensam om att ha så mycket ideér och tankar som bara flyger runt i skallen som osaliga andar i sån jädra fart att jag inte kan få stopp på dem? Offknappen har liksom kameleontat sig till oigenkännlighet. Skitjobbigt är det minst sagt. Att vara trött i kroppen men en hjärna som gått i spinn. Det är inte så att jag oroar mig över nåt speciellt och ligger och ältar nåt gammalt skit. Jo, möjligtvis att nån ska börja må illa och kräkas. Ett litet problem jag har och som jag berättade om här. Nä det är ofta, hör och häpna, nån inredningsdetalj, pysselgrej eller nån smart lösning jag funderar på. Det har ju varit en hel del såna val att göra de senaste åren här i huset så en och annan sömnlös natt har man upplevt.

Borde jag börja meditera & yoga eller är detta nåt som även ni andra känner igen er i? Kanske Anti-pyssel-kbt-terapi?

Trevlig kväll!

Kram-
h.

1 kommentar:

Tyg och otyg sa...

Sån är jag också. Sen om det innebär att det är normalt är ju en annan femma, förstås. :)