lördag 22 oktober 2011

whiskeykaraff goes badsaltbehållare.

Hade det här varit Dallas '87 hade det varit annat i karaffen. Men nu är det Lindesberg '11 och jag försöker hitta nya användningsområden för alla glasprylar jag samlat på mig. Älskar hur ljuset bryts i slipat glas och skuggorna som blir så fina.

Nu ska jag och lillen göra chokladbollar vilket nog var ca 20 år sedan jag gjorde. Jag är ju absolut sämst på att baka men det här räknas väl knappast som bakning. Vincent har bestämt att de ska rullas i strössel. Det blir nog bra.

Trevlig lördag!

Kram-
h.

3 kommentarer:

Sara sa...

Åh vad mysigt ni ska ha det då. Jag ska på dop. Kanske kikar förbi efteråt om tid finnes :)

Johanna Stålros sa...

Underbar ide!!! Ha det så fint! Kram Johanna

Tyg och otyg sa...

Smarrigt! Jag har också ätit det idag, var och hälsade på min brors familj och han rörde ihop en giganto-sats med chokladbollar. :)