onsdag 30 mars 2011

Tine K.


Hett som tusan är ju allt från Tine K just nu. Iallafall i bloggvärlden. Frågan är om det är en övergående fluga eller framtida designklassiker? Jag gissar på det första. Men va tusan, vad spelar det för roll om man verkligen gillar nåt? Ingen alls. Och visst är det väldigt fina saker. Som till exemples hennes lampor. Plisserat linnetyg i behagliga färger. I vanlig ordning började min lilla insnöade hjärna fundera på om och hur jag skulle kunna göra en själv. För det kan väl knappast vara så svårt om man har tillgång till en symaskin. Och en gammal lampskärm såklart. Och det hade jag ju på "lagret". Jag är ju inte bara en sucker för stolar... ;) 
Om jag är piggelin till helgen ska jag försöka mig på den här lampan. Och jag kommer förstås visa resultat. Blir det bra delar jag med mig av en utförlig beskrivning. :)

Trötta hälsningar från en som haft lätt feber i nästan 2 veckor och önskar bli frisk.

1 kommentar:

Anonym sa...

fint! Ska bli skoj att se!