fredag 1 april 2011

Jag har lääänge sneglat mot den kungliga hufvudstadens butik Granit och önskat mig en sån där ljusslinga med glödlampor. Förhoppningsvis har jag en i min ägo på måndag tack vare en snäll vän som har vägarna förbi under lördags shoppingrunda. De finns i vitt och svart och jag vill helst ha en svart. Kosta? 399 pix och då ingår 10 glödlampor. Mycket prisvärt tycker jag. Den går dessutom att använda utomhus. Åk å köp!! :-)

Kolla bara in de här bilderna.
 


Bilder från Styleroom och bloggen In my house.



Vilken gillar du bäst, ihopknövlad till en boll eller löst hängande?


God natt och sov gott amigos!

Kram-
h.

3 kommentarer:

Sara sa...

Gillar varianterna där dem gjort dem till lite mer lampstilar :)

Anonym sa...

"Klumpen" är snyggast! :-)

dagliga smulor sa...

riktigt snyggt !