fredag 18 november 2011

en gammal glödlampas egna ekosystem.

Har ni sett så coolt?!? Såna här ska jag göra av glödlampskolonin som vuxit sig till samma storlek som New York under diskbänken.Jag gillar också det snygga vitmålade teglet på väggen bakom. Ah!!

Bilden kommer från Pinterest. I övrigt saknas källhänvisning. Men tror ni inte det kommer bli ruttet där inne? Ni vet så som det blir i vaser när de stått för länge. Då får man kurera med bakteriedödande medel och många doftljus tills stanken lagt sig. :)

Kram från soffpotatisen som dricker öl och har ätit så mycket tacos och godis att jag fick ont i magen...
-h

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så himla häftigt!!! Önskar dig en fin fin helg. kram Johanna

CreandoPhoto sa...

Fräckt som bara den! Men jag undrar precis som du över sakernas tillstånd därinne efter lite tid....kanske man kan ha något annat i dem? Kramar Kicki

CreandoPhoto sa...

Glömde ju: det är mannen som gjort stoppen. De är gjorda i mdf och frästa i en datastyrd mojäng för att få bokstäver. Sen är de målade. Inte riktigt ett hemmaprojekt i den här utformningen, men det går säkert att få till något snyggt med papp eller tunn mdf med hemmamedel också, tror jag. Kramar igen :)