måndag 14 november 2011

kvällsinspiration.



 Den här bilden har jag sett förr och det är Sofia som har bloggen Mokkasin som visat den på sin blogg. Hennes eget hem. Fint som snus minsann.

 Aaah! Jag gillar allt! Vägglampan från Flos designad av Paolo Rizzatto heter 265 och finns att köpa för nätta 7.500 riksdaler på Länna Möbler, här. Så snygg så man nästan överväger kriminella handlingar för att ha råd...
 Tillägg: Åh härliga tider!! HausLondon.com har rea på sina 265-lampor såg jag efter en snabbgoogling på ämnet. ENDAST 624 Euro! ;)

Ny hall? Ja tack!


 För övrigt har jag varit ute på en löprunda nu ikväll. Likaså igår kväll. Båda gångerna med en vän som jag verkligen hoppas slår mig förjävla hårt i huvudet den dagen jag vill banga. Sannolikt kommer den dagen ganska snart om vi ser till statistiken de senaste åren. Och hon är alldeles för snäll för att slå mig. Men kanske kan hon nypa mig riktigt hårt med naglarna. Jag ska allt lägga in ett förslag på det.

Det var dagens inspiration från Pinterest. Jag har inga källor på bilderna annat än den från Sofia. Känner ni till var bilderna först visades så hojta gärna till!

Tack å gonatt!

Kram-
h.

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fint som snus -japp;)

CreandoPhoto sa...

Fiiint! Verkligen. Lampan på andra bilden - grym! Kramar Kicki

tinajo sa...

Duktig du är som joggar nu - jag slutar tyvärr alltid med det när det blir kallt och trist ute...