lördag 2 juli 2011

knack, knack. vem där?

 Foto taget av Sara med orden: Det är nån där inne som vi väntar på.

Min fina "plastsyster" Sara väntar sitt första barn. Illamåendet och tröttheten är ett faktum. Vi andra försöker peppa och säga att det snart går över men vad hjälper det när hon har det jobbigt just nu. Världens finaste mage har hon. Kolla bara bilden. Jag fullkomligt älskar den.

Sara är en grym fotograf och har tagit många underbart vackra bilder på min familj. Hon fotade mig och Freddan inför ett bröllop förra sommaren, den svartvita bilden i högerspalten här längst upp. Kika gärna in på hennes blogg, Mitt vanliga Jag.

Stor kram till Sara och hennes Jimmy.

4 kommentarer:

DoreDoris sa...

Fantastiskt foto!

Johanna Stålros sa...

Jättefint kort!!! Kram Johanna

Sara sa...

Åh nu sitter man här och gråter för att du skriver så fina ord! Stooor kram till dig och familjen!
Tack för dina fina ord och för att du finns!

Malin på pastill.nu sa...

Otroligt vackert foto!