onsdag 4 maj 2011

sustainable love.

När jag blev mamma första gången förundrades jag över hur omedelbar och stor kärleken var till lilla nyfödda Zach. Obeskrivlig egentligen. Och innan Vincent kom till världen tänkte jag på hur mycket kärlek kan det få plats i mig. Hur mycket kan jag ge egentligen? Kommer känslorna räcka till ett barn till? Och det är just det som är så fantastiskt. Att vi liksom är outtömliga. Lite som vind och vattenkraft. Förnyelsebar kärlek kan man säga.

Idag firar vi vår lillkille som fyller 3 år.

Sustainable love.
 

3 kommentarer:

tinajo sa...

Jag håller med och du beskriver det så bra - det blir liksom bara mer och mer kärlek till dessa finingar man lyckats producera! :-)

Grattis till din 3-årsfining! :-)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Du är klurig du :-)

Hoppas att ni alla får en toppenfödelsedag!

Kram Lina

Sweet dreams... sa...

Grattis Vincent! Och visst är det som du beskriver det...att man är outtömlig på kärlek till sina kids!
Kram Jenny